Podrobneje o ladjici

Tip barke: Masivna macesnova barka z monolitno kobilico in ravnim dnom
Dolžina plovila: 10m
Širina na sredini barke: 4,4m
Nosilnost: do 48+2 oseb
Masa praznega vozila: 7500kg
Masa polnega vozila: 11500kg
Pogon: izvenkrmni motor, Yamaha 2x30 konjskih moči
Tank: 80 litrov, poraba pri normalni vožnji 4 litre/uro/motor
Krmilni prostor: zadnja tretjina na sredini
WC in hladilnik v zadnjem delu barke
Vhod v barko na sprednjem delu palube levo in desno
Osnovni podatki

PRIČETEK ZGODBE
Ideja sega v leto 2010, ko se je na Bledu porodila zamisel za novo, inovativno in v Sloveniji izdelano barko.
PODATKI O GRADNJI
Barka je ročno narejena v Sloveniji.
Čas gradnje: skupaj 3500 delovnih ur
Poraba lesa in lesnih kompozitov: 7m3 lesa, 350m2 vezane plošče
Vijaki: 15000 kosov – cink nikel Wuerth vijaki
Poliuretansko lepilo: 40kg
Epoksidno lepilo: 55kg
Steklena vlakna: 80m2
Poliuretanska barva: 50 litrov
Alkidni lak: 27 litrov
Alkidna barva: 15 litrov
Električni vodi: skupno preko 500 metrov
3D MODEL BARKE
VIZIJA
Želimo ostati najprepoznavnejši prevoznik potnikov po Ljubljanici.
Naše podjetje si želi napredek na področju plavajoče infrastrukture na reki.
Spodbujamo in dopuščamo različne poglede na razvoj turizma na reki.
Želimo si sodelovanja z ostalimi ponudniki prevozov, Mestno občino Ljubljana in ostalimi, ki sobivajo in živijo z reko Ljubljanico.
Skrbimo za uporabo in izrabo čimbolj ekoloških virov pogonov za plovila.
Ozaveščamo ljudi o razvojnih potencialih, ki nam jih reka Ljubljanica ponuja.
Skrbimo po lastnih močeh za stalno izboljševanje kvalitete vode.